6 ene 2012

I LA GUANYADORA DEL SORTEIG ÉS... / Y LA GANADORA DEL SORTEO ES...


Bé, noies, acabo de fer el sorteig, que podeu consultar aquí, i el resultat és..
Bien chicas, acabo de hacer el sorteo, que podéis consultar aquí, y el resultado es...

21.- Marina

Marina, quina sort que tens!! Ja és la segona vegada que guanyes els meus sortejos, jeje (veure el sorteig de la gorra)
Marina, ¡¡qué suerte que tienes!! Ya es la segunda vez que ganas en mis sorteos, jeje (ver el sorteo de la gorra)
Ara només queda que m'enviis un mail amb la teva adreça i que em diguis si el regal sorpresa vols que sigui per als nens o per a tu.
Ahora sólo falta que me envíes un mail con tu dirección y que me digas si el regalo sorpresa quieres que sea para los niños o para ti.

7 comentarios:

  1. felicidades Marina! qué envidia das!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Quin regal de Reis més bonic, em fa creure que els somnis es compleixen!!No em puc creure la sort que he tingut!! Estic encantadíssima perquè si no m'haués tocat, igualment me l'hagués comprat, necessito una agenda ara que he decidit ser una mare organitzada i crec que no n'hi ha cap millor que aquesta.
    Estic molt temptada de demanar el regal sorpresa per a mi perquè fas coses molt boniques, que no m'hi puc resistir, però sé que em farà més il·lusió alguna cosa per als nens, de la que podré presumir al "Pellapell", així que trio un regal sorpresa per als peques que després podreu veure al meu bloc i si us agrada, segur que li'n podeu encarregar 1 a la Pantigana! Així hi guanyem tots!

    Mil gràcies Pantigana!!!

    ResponderEliminar
  3. Felicidades! Ya puedo comprarme una agenda 2012, snif!
    Gràcies pel sorteig!

    ResponderEliminar
  4. Muchas felicidades! A ver si para la próxima vez me toca a mi, jeje! :)

    ResponderEliminar
  5. Ok, Marina, alguna cosa pels peques (el mail te l'he enviat abans de mirar el blog, jeje)
    Gràcies a totes per participar!! I no us preocupeu, que m'encanta fer sortejos, jeje

    ResponderEliminar
  6. Marina, enhorabuena, qué suerte!! Besicos para las dos.

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...